Discover Discover
Welkom bij Discover!

Ook dit seizoen bent u weer van harte welkom bij Discover, zondagavond-ontmoetingen in het koor van de Steenderense Remigiuskerk! Korte open ontmoetingen voor iedereen, of u nu eenmalig of met regelmaat aansluit.
Ontmoetingen met elkaar, onszelf en bovenal onze Schepper. Zo willen we een half uurtje delen wat het geloof voor u of ons betekent, ontdekken wat de Bijbel ons (nog) te zeggen heeft. Luisteren, soms lezen, zingen, praten, overdenken, bidden en danken. Soms gebruiken we foto’s, een tekst, symbolen, soms gewoon ons hart, verstand, ogen en oren. De vorm is iedere keer verschillend maar altijd is er gelegenheid om na te praten bij een kop koffie of thee.
Iedereen is van harte welkom!

Hoe laat?
Van 19.30-20.00 uur Discover-ontmoeting
Vanaf 20.00 uur Gelegenheid voor koffie of thee
Wanneer: kijk in de agenda en in Kerkleven voor de data