Enjoy Enjoy

Het koor ontstond eind jaren ’80 spontaan om een startzondag in de toenmalige Hervormde Kerk een feestelijk tintje te geven. Een groep enthousiaste zangeressen en zangers meldde zich aan. De reacties op dat eerste optreden waren zo positief, dat men besloot om door te gaan.

Het zangkoor Enjoy nu
Het plezier in zingen staat na alle jaren nog steeds centraal.  Enjoy bestaat inmiddels uit ruim dertig leden en repeteert wekelijks onder leiding van dirigent Piet Piersma. Er wordt vooral licht klassiek en gospel met een boodschap gezongen.
Het koor treedt een paar keer per jaar op. En één keer in de twee jaar wordt geprobeerd zelf een concert te organiseren. Daarnaast zingt Enjoy af en toe in een kerkdienst en ook in een wijkcentrum of verpleeghuis. Kortom overal waar men behoefte heeft aan een inspirerend en enthousiast koor.

Interesse gewekt?
Denkt u nu: zingen doe ik graag (u hoeft geen noten te kunnen lezen) kom dan een keer op een dinsdagavond bij het koor aan. Luister en Enjoy! Enjoy repeteert elke dinsdagavond van 18.30 tot 19.45 uur. Voor meer informatie kunt u terecht bij het bestuur, via email: koorenjoy@gmail.com.

datum en tijdstip 28-04-2024 om 10:00

datum en tijdstip 05-05-2024 om 10:00