bezoek uit Mahlis bezoek uit Mahlis
Open gemeenteavond met onze Duitse geloofsgenoten
De hele gemeente van harte uitgenodigd

"Maar voor wie tevreden is met wat hij heeft, is het geloof grote winst".

Het Anker staat op vrijdagavond 30 mei bol van tevredenheid! Aan de hand van 1 Thimoteüs 6: 2-9 gaan we zoek naar het begrip 'tevredenheid' in ons leven en in relatie met God.

Deze ontdekkingsreis maken we samen met onze Duitse partnergemeente uit Mahlis. Over de grenzen van ons eigen Nederlandse denken durven kijken, met anderen in gesprek gaan, ervaren wat de woorden ons persoonlijk zeggen, luisteren naar elkaar en ons verdiepen in verschillen of juist de overeenkomsten zien.... U bent van harte uitgenodigd om deze avond aan te schuiven, een open avond voor de hele gemeente!

We zetten de deuren wijd open en onthalen u of jou gastvrij! Wij zijn tevreden als er veel gemeenteleden deelnemen! Er is vanalles te doen volgens een 'keuzemenu'. Zo kunt u in gesprek gaan over het thema, een vierstemmig lied aanleren of praktisch en creatief aan de slag. En dat allemaal omdat we voluit gemeente zijn als we elkaar in liefde opbouwen en ontmoeten. We sluiten de avond af met een korte viering in de kerk.

U bent welkom, ook als u alleen de thema-avond of de viering bezoekt. U (of jij) komt toch ook? De gemeenteavond start om 19.30 uur met koffie en thee in Het Anker. De korte viering begint om 21.00 uur in de kerk.

Kerkdienst Witte Donderdag m.m.v. de cantorij en Christa Kelderman, blokfluit
datum en tijdstip 28-03-2024 om 19:30 uur

Kerkdienst Goede Vrijdag
datum en tijdstip 29-03-2024 om 19:30 uur