Brief van de kerkenraad Brief van de kerkenraad
Steenderen & Bronkhorst, 16 maart 2020

Beste gemeenteleden,

Op het moment dat deze uitgave van 'Kerk Zijn' naar de drukker ging, waren we al druk bezig met het organiseren van de kerkdiensten en activiteiten rond Pasen en de herdenking van John Gordon Kavanagh.
Door de ingrijpende maatregelen die onze regering heeft moeten nemen i.v.m. het coronavirus, is het op dit moment onduidelijk welke activiteiten straks nog door kunnen gaan.
Tot gisteren hebben we nog kerkdiensten kunnen houden in 'Het Anker'. Met pijn in ons hart hebben wij besloten om de kerkdiensten van 22 maart t/m 5 april a.s. af te gelasten. The Passion op de avond van Palmzondag 5 april gaat ook niet door.
Hoe het verder moet met de vieringen in de Goede week, Pasen en daarna en de organisatie van het paasontbijt kunnen we op dit moment niet zeggen.
De Protestantse kerk biedt i.s.m. de EO meditaties op televisie aan op zondagmorgen om 9.20 uur op NPO2.
Op onze website www.pkn-sb.nl kunt u de recentste informatie van onze gemeente vinden.

Blijf naar elkaar omzien! Dat kan ook via de telefoon, Whatsapp, skype en mail. Heeft u vragen, belt u dan gerust uw wijkouderling.
Laten we ons bemoedigen door de woorden van de scriba van de generale synode, ds. René de Reuver: Het coronavirus raakt ons kerk-zijn in het hart. Maar naast alle zorg en onzekerheid over het virus zien we hoe Gods Geest altijd weer wegen vindt waarlangs onze voet kan gaan (Psalm 25).

Een hartelijke groet van de kerkenraad.

datum en tijdstip 28-07-2024 om 10:00

Zomerconcert Full House
datum en tijdstip 28-07-2024 om 15:30 uur

datum en tijdstip 04-08-2024 om 10:00