Vervoer en faciliteiten Vervoer en faciliteiten
Vervoer
Mocht u niet zelfstandig naar de kerk kunnen komen dan kunt u een beroep doen op vervoer. U wordt dan opgehaald en vanzelfsprekend ook weer thuisgebracht. Neem hiervoor contact op met: dhr. R. Linde, tel. (0575) 452084

Heeft u voor Koffie met een Oortje op de woensdagochtend (zie Activiteiten) vervoer nodig? Neem dan contact op met: mevr. R.W. Kranenborg, tel. (0575) 451224

Kerk of Anker?
Vanaf januari vinden de zondagse kerkdiensten in Het Anker plaats. Vanaf Palmzondag weer wekelijks in de Remigiuskerk.
Koffiedrinken
Na iedere dienst is er gelegenheid voor napraten bij een kop koffie, thee of glas limonade. Van harte uitgenodigd!

Luisteren via CD Luisteren via CD
Kerkdienst op CD
Als u door omstandigheden de kerkdienst niet (meer) kunt bijwonen ontvangt u deze op een CD. Zo kunt u thuis de dienst alsnog beluisteren. Neem hiervoor contact op met dhr. Bart Beeftink, tel: 0575-451457 of vraag uw wijkouderling. De de dienst is ook als mp3 te beluisteren of downloaden op deze website.

Palmzondag
datum en tijdstip 24-03-2024 om 10:00 uur