Concert Full House en KeK Concert Full House en KeK
Zondag 5 maart in kapel te Bronkhorst: uniek concert Full House en VPS KeK

Op zondag 5 maart vindt in de kapel in Bronkhorst een bijzonder dubbelconcert plaats. Vocal groep Full House verzorgt namelijk samen met het internationaal bekende VPS KeK een middagprogramma.

VPS KeK staat voor Vocal Performance System Knapen en Knarren. Tegelijkertijd is ‘kek’ natuurlijk gewoon oud Hollands voor iets wat ‘heel cool’ is. Full House uit Steenderen en Toldijk bestaat uit Luc en Toos van Asselt, Henk en Marion Knol, onder leiding van Lucian Venderink. Ook a capella groep VPS KeK is afkomstig uit Oost-Nederland en bestaat sinds 2012 uit Gerrit Hiddink, Martin Schoenmaker, Mark Vermeeren en Joep Hopstaken. Samen proberen zij de vocale grenzen op te zoeken en liefst daar nog even overheen te gaan. Gevoelige nummers worden met gemak afgewisseld met aanstekelijke uptempo songs in bijzondere arrangementen. Full House sluit daar naadloos op aan en heeft een repertoire van (licht-)klassieke muziek tot musical en Tom Parker. Leden van beide vocal groepen waren bij elkaars optreden gaan luisteren en kwamen op het idee om eens samen een concert te organiseren. Het programma op 5 maart begint om 15.00 uur. De entree is gratis; een vrije gift wordt op prijs gesteld.