hemelvaartsweekend hemelvaartsweekend
Donderdag verwelkomen we de gasten uit Mahlis in het Anker met koffie, thee of fris  en  iets lekkers er bij, want dat hoort erbij na een lange rit met de bus.
Veel van onze gasten komen weer bij hun eigen gastgezin die ze al heel lang kennen.
Wij zijn ook erg blij met nieuwe gastgezinnen waar onze gasten kunnen verblijven.
Op donderdagavond kan de jeugd voor gezellig samen zijn terecht bij de fam.T. Huurnink aan de Russerweg 33 te Toldijk. Vrijdag gaan we met ons allen naar Utrecht om daar o.a. een rondvaart te maken en de Dom te bezichtigen.
Vrijdagavond waar we u graag voor uitnodigen, komt het Syrische gezin Taisan (Jehad en Noura en de kinderen) ons vertellen over het feit dat zij zijn gevlucht. Ook wil Jehad wat vertellen over schilderijen die hij heeft gemaakt.
Ook Barbara Scheller, een van onze gasten, zal  iets vertellen over haar werk met vluchtelingen. Zij doet bij haar in de buurt ook aan opvang en begeleiding van vluchtelingen.
De zaterdagochtend hebben we vrij gepland om samen iets te gaan doen met het eigen gastgezin. Zaterdagmiddag gaan we naar de Kruisberg in Doetinchem om met  vluchtelingen een wandeling bij Koekendaal te maken.
Zaterdagavond is er een gezellige barbecue bij Theo en Gerda Beeftink.
Dan is de zondag alweer aangebroken en  bij de kerkdienst die we met elkaar zullen vieren zal ds Fini Van Zoelen ons voorgaan. Ook hiervoor bent u van harte welkom.
Daarna nog koffie met wat lekkers en dan zal de bus ook weer vertrekken richting Duitsland.
Wij hopen met elkaar op een heel fijn weekend.

Namens de Oost-Duitslandgroep,
Antoinette Huurnink.