Jeugddienst: Deel en win! Jeugddienst: Deel en win!
Jeugddienst op 14 februari!
Zondag 14 februari verzorgen we weer een jeugddienst, dit keer met het  thema: Deel en win! Je kent ze wel die deel-en-win acties op social media.  Maar wat deel jij eigenlijk met al je vrienden en volgers: je dagelijks leven, berichten van anderen, mooie foto’s? Wat delen wij met elkaar en wat houd je liever voor jezelf? Deel je wel eens van je spullen, de maaltijd met anderen en waarom deel je? Wat voor reactie krijg je dan?

Helaas kan de jeugdband niet spelen, maar er zijn  jongeren die hun muziek met ons willen delen. Thema van deze dienst is ook het thema van Sirkelslag Young, waaraan wij met een groepje enhousiaste jongeren hebben meegedaan (zie de foto's op deze website). Tot zondag 14 februari!