Oogstdankviering in teken van verandering Oogstdankviering in teken van verandering
Op zaterdag 17 augustus  was de jaarlijkse oogstdankviering gepland in de openlucht  bij de veldkapel tussen Baak en Wichmond.

Vanwege het regenachtige weer kon  de viering niet buiten worden gehouden, "maar veel mensen zullen blij zijn met de regen die vandaag valt”, zo merkten de organisatoren terecht op. Er kwamen dit jaar opvallend veel mensen naar deze viering, die werd geleid door pastoor Scheve en ds. Tim Wiersum. Leden van muziekvereniging Nieuw Leven begeleidden het geheel. Het thema was: de hoopvolle toekomst die ons wordt geboden; met daarbij de oproep om niet bang te zijn voor veranderingen. De aanwezigen konden de angst die zij ervaren voor veranderingen op een briefje schrijven en letterlijk door een papierversnipperaar laten gaan. Na afloop werden bij de koffie de traditionele dankdagbollen gepresenteerd.