Paasontbijt 2024 Paasontbijt 2024
Meer dan 100 mensen bij het Paasontbijt

Het extra vroege tijdstip van het Paasontbijt -vanwege het begin van de zomertijd- op Eerste Paasdag weerhield de mensen er niet van om naar Het Anker te komen. Er kwamen zelfs meer mensen dan in de voorgaande jaren: meer dan honderd.  Mensen van verschillende leeftijden, kerken en achtergronden waren weer naar Het Anker gekomen. Zo was er een speciale tafel gedekt voor jongeren uit de tienerleeftijd. ‘Het leven krijgt weer kleur; we zien elkaar weer staan’, zo klonk het toepasselijke Paaslied dat de kinderkerk had uitgekozen als begin van het ontbijt. Daarna kon iedereen genieten van onder andere heerlijke paasbroden,palmpasenhaantjes en eieren. De aanwezigen werd gevraagd om een kleine bijdrage in de onkosten. Er werd echter ruim gegeven, zodat er een mooi bedrag van 277 euro kan worden overgemaakt naar een speciaal project van Maria Goris in Armenië: de opvang van vluchtelingen uit de enclave Nagorno-Karabach. Iedereen die heeft meegewerkt aan dit Paasontbijt: hartelijk bedankt!