Paasontbijt 2022 Paasontbijt 2022
Op zondagmorgen 17 april, Eerste Paasdag, wordt (eindelijk) weer het jaarlijkse Paasontbijt gehouden in de grote zaal van Het Anker. De aanvang is 8.45 uur; de zaal is open vanaf 8.30 uur.
De maaltijd begint traditiegetrouw met zang en muziek. Dit jaar zingen we samen het paas-projectlied dat door de leiding van de kinderkerk is uitgekozen. Vervolgens kunnen de bezoekers genieten van een uitgebreid ontbijt. Er wordt zoals gewoonlijk een kleine financiële bijdrage gevraagd, van 2,50 euro per volwassene en 1,00 euro per kind. Maar veelal wordt door de bezoekers zelfs iets extra’s gegeven, aangezien de opbrengst ieder jaar naar een goed doel gaat. Dit jaar is dat ‘Het Passion’ in Hummelo, dat dak- en thuisloze medemensen de kans geeft om in een time-out periode rust te vinden en zich te heroriënteren in hun leven.
In de afgelopen jaren werd het Paasontbijt druk bezocht. Daarom is het weer zinvol om zich, ook voor de benodigde inkopen, vooraf op te geven. Opgave kan onder andere via de intekenlijsten na afloop van de zondagse kerkdiensten of via de mail: discover.steenderen@gmail.com. Iedereen is weer van harte welkom!