terugblik eat & meet terugblik eat & meet
Eat & Meet: het vijfde seizoen is van start gegaan
Samen eten en een thema aansnijden op verschillende manieren met allerlei werkvormen blijkt goed aan te slaan.
Al voor het vijfde jaar is er een groep van start gegaan onder leiding van Marieke, Henk en Marion.
Jongeren uit Steenderen tussen de 12 en 15 jaar uit allerlei verschillende kerken komen 1x per twee weken bij elkaar.
 De thema’s die aan de orde kwamen zijn bijvoorbeeld: Iedereen mag er zijn zoals hij of zij is, hoe besteed je je geld, wat is nu eigenlijk belangrijk voor je, wie is Jezus voor jou, wat vieren we eigenlijk met Kerst.
Altijd verbinden we er een Bijbelverhaal aan, maar we doen ook uitdagende spellen en zijn we creatief met collages of doen we proefjes met skittles.
We eindigen de avond ( anderhalf uur)met een kaars en noemen iets wat ons bezighoudt als gebed. Er is ruimte voor ieders inbreng en er wordt geluisterd naar elkaar. Het is fijn om elkaar beter te leren kennen, maar vooral ook bezig te zijn met ons eigen geloof, twijfel en onze vragen.
We hopen dat meer jongeren uit Steenderen zich aansluiten.
Via de whats app houden we elkaar op de hoogte van de data van de bijeenkomsten.
Het is altijd erg gezellig en we ervaren een open en vertrouwde sfeer.
Dus heb je zin, kom er bij.

Hartelijke groet,
Henk en Marion Knol, Marieke de Witte
Voor meer informatie, bel gerust