zondag 6 maart 2022 t/m vrijdag 15 april 2022

zondag 6 maart 2022 t/m vrijdag 15 april 2022
Locatie:
 Kerk

Met een groepje collega’s, Rineke van der Berg, Hengelo, Wilfrieda Stam, Zelhem en Ruben den Hertog, Vorden hebben we het plan opgevat om een activiteit in de Veertigdagentijd te organiseren.
Een wandelrondje rondom de diverse kerken, geheel vrijblijvend, alleen, met je gezin of met een groepje gemeenteleden…iedere wandeling is zo’n 5-7 kilometer.
Folkert en Ina Wijmenga hebben het wandelrondje rondom de kerk van Steenderen gemaakt..

Als je wilt wandelen kan je een stempelkaart krijgen op de zondagen na afloop van de kerkdiensten, dus in het Anker, J.F. Oltmanstraat 7,  je krijgt er ook een consumptiebon bij 1 per persoon, om daarmee te plaatselijke horeca, het café naast de kerk te steunen..
De route is te downloaden via een QR code, op de deur van de kerken, maar is ook op papier verkrijgbaar, in Steenderen uit de groene brievenbus bij het Anker. En hoe dat bij de andere kerken geregeld is staat daar ongetwijfeld aangegeven.

Als je de wandeling gedaan hebt kan je een stempel krijgen van de kerk, ten teken dat je dat rondje gelopen hebt, het stempel is ergens aan het eind van de wandeling zelf te zetten bij gemeenteleden in een tuin, zie route!  Bij vier stempels, een volle kaart krijg je op Paasmorgen na afloop van de dienst een cadeautje.

In iedere kerk lezen wij als collega’s een stukje van een psalm passend bij de Veertigdagentijd voor.
Tijdens de wandeling zou je bijvoorbeeld een foto kunnen maken van iets waarvan jij vindt dat dat past bij de psalm van dat rondje. Steenderen heeft psalm 25, ‘Here maak mij uwe wegen door uw woord en geest bekend’ zingen we… Met die foto’s proberen we nog wat te doen.
Bij vragen neem contact op met Hubertien Oostdijk via telefoon of mail