Voorbereiding Hemelvaartweekend Voorbereiding Hemelvaartweekend
Hemelvaartsweekend 2016
Dit jaar komen onze lieve vrienden uit Duitsland weer naar Nederland, hier verheugt onze groep zich enorm op. Het Hemelvaartweekend is van 5 t/m 8 mei. We hebben gekozen voor het thema: “vluchtelingen”. Een onderwerp wat momenteel in het nieuws is, dat iedereen aangaat en waar iedereen wel een mening over heeft. Vluchtelingen zijn er altijd al geweest, om een voorbeeld te noemen: kort na de schepping al werd de mens verdreven uit het Paradijs (Gen. 3:22-24). Totdat Jezus terugkomt zal dit zo blijven, zegt de Bijbel. Nieuwsgierig geworden en wil je meer weten over wat we doen in het weekend en wat er wordt verwacht? Van harte welkom om een voorbereidingsbijeenkomst mee te maken.

We willen u of jou uitnodigen voor onze bijeenkomst op 28 januari, 20.00 uur in Het Anker te Steenderen. Lukt het niet om erbij te zijn dan ben je ook tijdens het weekend welkom bij activiteiten die we organiseren. Wordt vervolgd...