Aanpassingen kerkdiensten i.v.m. corona vanaf 23 maart 2021 Aanpassingen kerkdiensten i.v.m. corona vanaf 23 maart 2021
  • 30 personen
    Er mogen in onze kerk maximaal 30 personen aanwezig zijn excl. medewerkers. Reserveren is belangrijk. Kijk in het Nieuwsbulletin hoe u dit doet.
  • Wanneer komt u niet?
    Als u verkouden bent, koorts hebt of ziek voelt blijft u dan s.v.p. thuis!
  • Coördinatoren
    U wordt in de kerk ontvangen door coördinatoren. Zij wijzen u de looproute en de zitplaatsen aan. Hier wordt de 1,5 meter regel toegepast. U zit dus op een aangewezen plek. U verlaat de kerk ook weer op aanwijzingen van de coördinatoren.
  • Kerkdienst
    Bij binnenkomst krijgt u een gedrukte ‘orde van dienst’. Deze levert u na de dienst weer in. Leden van de cantorij verzorgen de zang. Er mag helaas nog niet gezongen worden door de gemeenteleden!
  • Wat mag niet?
    Geen garderobe
    Geen handen geven
    Geen gemeentezang, wel neuriën
    Geen koffiedrinken
    Geen gebruik van het toilet
  • Collectes
    Aan de uitgangen staan plastic bakjes waar u na de dienst het collectegeld in kunt doen.
  • ​​​Thuis kijken of luisteren
    Bent u ziek of durft u het nog niet aan om naar de kerk te gaan? U kunt de dienst later beluisteren onder Diensten online
    Heeft u geen computer, vraag dan de gratis cd aan bij Ineke Klein Lenderink, tel:  0575 – 451471.
Ingrijpend
Dit zijn hele ingrijpende regels. Maar het is de verantwoordelijkheid van de kerkenraad en ons allemaal om de dienst zo veilig mogelijk te houden. Voor uw en onze gezondeheid en voor onze omgeving.
Vragen
Heeft u nog vragen over de diensten, bel dan Leonie Kornegoor, tel: 06 23077074.

Graag tot ziens!
De kerkenraad